SWAP PRAGUE Organizace pořádá udržitelné eventy až pro stovky účastníků. Čím déle jsou na trhu, tím více je lidé milují a tím více je navštěvují. Jak rostou, mění je jejich inventář a propriety. Narůstá i počet a různorodost předmětů, které se k akcím používají. Bohužel velikost skladu zůstává zatím stále stejná:) Jak jsme si s klienty poradili se zadáním uzpůsobení prostor skladu s praktickou logistickou potřebou? Byla to výzva s komplexním přemýšlením o náležitostech akcí i lidí, kteří jsou do nich zapojení. Snad výsledná recenze vypovídá o tom, jak jsme to zvládli:)
"Zadání z naší strany pro Kristýnu znělo zefektivnit logistiku akcí, s tím se pojilo uskladnění inventáře, sklad samotný a procesy s tím spojené. Kristýna odvedla komplexní práci, navrhla a zreazilovala proměnu uspořádání celého skladu od návrhů až po nákup potřebného, Vytvořila také pracovní postupy pro pracovníky a mapy skladů. Vše je funkční a práce byla velmi dobře odvedena. Profesionální přístup v kombinaci s kreativitou a analytickým myšlením nám velmi vyhovoval. Postupy dovedl k dokonalosti . Vřele doporučujeme."
Co klienti naší spoluprací získali?
Návrhy, jak zefektivnit skladovací prostory a logistické procesy, nákup a vybavení skladu, manuály a mapy pro zaměstnance.
Celková cena zakázky
25 000 - 35 000 Kč - včetně vybavení, materiálů a rozsahu mojí práce.